Alla inlägg under april 2016

Av Annika Gelin - 28 april 2016 06:45

Bromsa in. Stanna till och se dig omkring. Ett ståtligt träd här, en kvittrande lärka där. Lukta på blommorna som växer intill, du såg dem inte förrän du saktade in. Så mycket går förbi när du springer genom livet. Så starkt och skört och vackert. Vårt enda liv.

Av Annika Gelin - 26 april 2016 17:43

Med åren kommer klokheten smygande. Jag tänker mer på mig och hur jag ska göra för att må bra nuförtiden. När jag kommer hem möts jag av lite oreda. Vårt hus är inget museum, där lever en familj. Instinkten säger mig att plocka. Röja undan direkt. Men då lägger jag mig på soffan. Och där ligger jag och tankar lite kraft efter en arbetsdag. Sunt och skönt. Och sen kan de som ställt fram sakerna plocka.?

Av Annika Gelin - 25 april 2016 19:00

Du är den viktigaste personen i ditt barns liv. Du har ett uppdrag som inte kan mätas. Positiv förväntan är Ā och O för att lyckas. Idag hade vi ett möte som gjorde oss nedstämda.
Ett viktigt möte om framtiden som är oviss för oss, och för alla. Ibland känns uppdraget övermäktigt. Hur ska vi göra och vilken väg ska vi ta?
Det gör ont i magen idag.

Av Annika Gelin - 23 april 2016 23:44

Oj, vilken vår!
Mycket musik och många spännande saker på G! En bubblande glädje sprider sig inom mig, det känns som om saker sakta men säkert faller på plats. Tacksam, rörd och mycket förväntansfull!

Presentation


Annikas brygga - en skön plats i tillvaron. Där jag lutar mig tillbaka med utsikt över livet och funderar. Över stort och smått som händer. Välkommen!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards