Alla inlägg den 20 juni 2011

Av Annika Gelin - 20 juni 2011 17:23

  Just i detta nu är jag i en grubblandefas. Såhär innan semestern och inför ett nytt arbetsår hamnar jag ofta i "tänkarstolen". Behöver utrymme att fundera, plats att reflektera. Gärna på någon vacker plats ute. Vem är jag? Vad vill jag? Vart är jag på väg? Söker input och känner efter. Hur känns det här i min resonanslåda, vilken klang skapas? Människor jag möter, texter, budskap jag tar in får vara en del av någon form av nyskapandeprocess av mig själv.

Böcker och musik är alltid källor till nytt liv, ny kraft, nya tankar. Året om.

Kanske mest påtagligt nu ändå. Ska bli spännande att möta mig själv efter sommaren och upptäcka vem jag är då. Den där Annika som förvandlas i detta ögonblick.

Presentation


Annikas brygga - en skön plats i tillvaron. Där jag lutar mig tillbaka med utsikt över livet och funderar. Över stort och smått som händer. Välkommen!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards