Alla inlägg den 8 juni 2011

Av Annika Gelin - 8 juni 2011 22:11

  Vissa dagar blir bortglömda, andra blir bestående minnen. Idag är en dag jag kommer att minnas. Filmade sonens match mot lärarna på förmiddagen. Underbar het stämning, hejarop och målade barn. En lärare spelade i klänning och tofsar - en man! 1-1 blev resultatet - men egentligen borde barnen ha vunnit.

Drack en kopp kaffe med min far på altanen i fågelkvittret. Åt nybakade blåbärsmuffins. Skjutsade hem mor från sjukhuset, pratade. Sen fick jag en stund på min underbara brygga. En tidning, vågsvall, fåglarna sjöng. Fick en "brygglunch" serverad av fantastiska föräldrar. Tog ännu ett dopp och simmade ut i näckrosorna. Njutning! Då ringer sonen och berättar att han fått stipendium. Glädje!! Kvällen avslutade på Sturepalatset där unga gnistor härmade mödrarnas bensprattel. Vilken dag!

Presentation


Annikas brygga - en skön plats i tillvaron. Där jag lutar mig tillbaka med utsikt över livet och funderar. Över stort och smått som händer. Välkommen!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards